Πρόσφατα Θέματα
S3D shop widget
Γιατί τα 3D RIGS θα παραμείνουν στην υπηρεσία του 3D για πολύ καιρό ακόμα.
Σελίδα 1 από 1
Γιατί τα 3D RIGS θα παραμείνουν στην υπηρεσία του 3D για πολύ καιρό ακόμα.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα αρκετές μεγάλες εταιρίες ηλεκτρονικών ειδών έχουν ανακοινώσει την κατασκευή 3D καμερών τόσο σε καταναλωτικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο δημιουργώντας την αίσθηση ότι τα 3D rigs που χρησιμοποιούνται σήμερα θα καταστούν άχρηστα.
Γενικότερα η χρησιμοποίηση μιας 3D κάμερας θα έλυνε πάρα πολλά προβλήματα που παρουσιάζονται κατά την διαδικασία παραγωγής στερεοσκοπικού υλικού. Προβλήματα όπως ο συγχρονισμός των frames και του zoom, του μεγέθους του συστήματος λήψης, του encoding του στερεοσκοπικού υλικού μπορούν με τέτοιες συσκευές να βρούνε την λύση τους.
Το πρόβλημα όμως που δεν έχουμε δει ακόμα να λύνεται είναι αυτό του έλεγχου των αποστάσεων των καμερών όταν πρόκειται για κινηματογράφηση σκηνών με μεγάλο βάθος. Σε αυτό το επίπεδο δεν έχουμε δει ακόμα κάτι που να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες ενός γυρίσματος καλύτερα από ένα rig. Ακόμα και στην αντίθετη περίπτωση , δηλαδή όταν οι κάμερες πρέπει να έχουν ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια λύση καλύτερη από ένα rig με καθρέφτες.
Αυτό συμβαίνει γιατί όλα τα συστήματα των 3D καμερών που έχουμε δει μέχρι τώρα έχουν σταθερή σχέση απόστασης μεταξύ των φακών. Ο τρόπος λειτουργίας τους δεν επιτρέπει να έρθουν οι φακοί πολύ κοντά ή πολύ μακριά.
Σίγουρα τα συστήματα αυτά θα είναι εξαιρετικά σε μέσες αποστάσεις, για σωστή όμως λήψη σε ιδιαίτερες συνθήκες τα κλασσικά rigs και τα rigs με καθρέπτη θα παραμείνουν η πιο σωστή επιλογή για αρκετό καιρό ακόμα.
Γενικότερα η χρησιμοποίηση μιας 3D κάμερας θα έλυνε πάρα πολλά προβλήματα που παρουσιάζονται κατά την διαδικασία παραγωγής στερεοσκοπικού υλικού. Προβλήματα όπως ο συγχρονισμός των frames και του zoom, του μεγέθους του συστήματος λήψης, του encoding του στερεοσκοπικού υλικού μπορούν με τέτοιες συσκευές να βρούνε την λύση τους.
Το πρόβλημα όμως που δεν έχουμε δει ακόμα να λύνεται είναι αυτό του έλεγχου των αποστάσεων των καμερών όταν πρόκειται για κινηματογράφηση σκηνών με μεγάλο βάθος. Σε αυτό το επίπεδο δεν έχουμε δει ακόμα κάτι που να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες ενός γυρίσματος καλύτερα από ένα rig. Ακόμα και στην αντίθετη περίπτωση , δηλαδή όταν οι κάμερες πρέπει να έχουν ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια λύση καλύτερη από ένα rig με καθρέφτες.
Αυτό συμβαίνει γιατί όλα τα συστήματα των 3D καμερών που έχουμε δει μέχρι τώρα έχουν σταθερή σχέση απόστασης μεταξύ των φακών. Ο τρόπος λειτουργίας τους δεν επιτρέπει να έρθουν οι φακοί πολύ κοντά ή πολύ μακριά.
Σίγουρα τα συστήματα αυτά θα είναι εξαιρετικά σε μέσες αποστάσεις, για σωστή όμως λήψη σε ιδιαίτερες συνθήκες τα κλασσικά rigs και τα rigs με καθρέπτη θα παραμείνουν η πιο σωστή επιλογή για αρκετό καιρό ακόμα.
Παρόμοια θέματα
» Το trailer του Avatar 2 - σε 2D δυστυχώς - have fun
» Στερεοσκοπικά rigs
» Γιατί 3D;
» Ολογραφικές 3D οθόνες , υπάρχουν εξελίξεις αλλά απέχουμε αρκετά από το τελικό αποτέλεσμα ακόμα.
» Γιατί η τρισδιάστατη 3D απεικόνιση ήρθε για να μείνει.
» Στερεοσκοπικά rigs
» Γιατί 3D;
» Ολογραφικές 3D οθόνες , υπάρχουν εξελίξεις αλλά απέχουμε αρκετά από το τελικό αποτέλεσμα ακόμα.
» Γιατί η τρισδιάστατη 3D απεικόνιση ήρθε για να μείνει.
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Παρ Φεβ 27, 2015 6:02 am από meopoka09
» Τέχνη και τεχνολογία τα 3D ολογράμματα της Rabbit Holes τα σπάνε.
Παρ Φεβ 27, 2015 5:53 am από meopoka09
» Ένα website με όλες τις 3D ταινίες!!!
Παρ Φεβ 27, 2015 5:52 am από meopoka09
» Κόναν ο βάρβαρος 3D, Conan 3D
Κυρ Μαρ 17, 2013 5:27 am από bulampou
» 3D games γενικές παρατηρήσεις
Δευ Φεβ 25, 2013 10:38 am από meopoka09
» Επιπτώσεις 3D απεικόνισης στην όραση
Τρι Ιαν 22, 2013 10:41 pm από meopoka09
» Αποριες σχετικα με το 3d
Τρι Ιαν 22, 2013 10:38 pm από meopoka09
» VIDEOS ΓΙΑ 3D GAMES ΣΤΟ YOUTUBE
Τρι Ιαν 22, 2013 2:31 am από meopoka09
» Τρισδιάστατο Χωρίς Γυαλιά!
Τρι Ιαν 22, 2013 2:17 am από meopoka09